tirsdag 14. oktober 2014

Innredningtips med liten plass


Cd hylle er blitt til tråsnelle-stativ.En liten komode til to i hver skuff med quiltetråd.Laget trådsnelle stativ av litt tjukke blomsterpinner og treplate.
God lang arbeidsbenk,skjære,sy,lese...........

Merkelapper kor det meste er 


Appotekerdisker fulle med absolutt nødvendige stoff
Siden det er dårlig med hele veggplasser,er det en klesnor i taket til designerveggen.Lapper under arbeid.


Det blir fort fult,er en evig samler,"får nok sikkert bruk for det en vakker dag"Dermed må en skaffe seg mer møbler som går inn på et skråtak-hobbyrom,om så er stable i høyden.Gangen inn til hulen min er komt en ny kommode,siden vår datter ville ha skrivepulten som sto der før.Nederste skuff er bare påbegynte "kunstverk",ei arbeidsledig,om eg husker hva eg startet på




2 kommentarer:

  1. Tak Margrethe! Det var en vældig fin rundvisning på dit syrum med mange fine ideer til hvad man kan gøre, hvis man har lidt plads. Der er dog én ting, som man vil få svært ved at herme efter ... din helt fantastiske udsigt!

    SvarSlett
  2. Mange fine ideer her, fint å se, jeg rydder og rydder her hos meg også!
    Vakker utsikt :-)

    SvarSlett