tirsdag 1. januar 2013

Mug Rug bytting i 2013

MUG RUG
Swap 2013 Møldrup Quilt
Jajamensann,så er vi komt til 2013,nye utfordringer og muligheter ligger foran oss! Den nest siste dagen,2012 laget eg ferdig  ,Harding Quiltens UFO Konkurranse,Reisevesken til AnnAKA.Nyttårsaften formiddag quiltet eg sammen Heksebildet mitt som også står på listen,som skal være ferdig innen årsmøte i slutten av januar2013.1.januar sydde eg på lukkekant,og er godt i gang med håndsyingen av den.BRA,HVA?!,det roer seg  fort ned igjen med den gløden.Da har eg bare igjen,det store teppet "Courthouse Step"quilting og lukkekant,som eg ikke gleder meg til,men til endelig å få ferdig,antikvitet! Men ikke nok med det:1 dagen i det nye året har eg blitt med på en Dansk Mug Rug lek.Bytte/sende ferdige Mug Rug til 4 ulike personer,4 ganger i løpet av 2013.Noe som vi alle klare,.Blir du også med?!Svaret er Ja,innen slutten av januar må du ha meldt deg på!
I slutten av desember2012 hadde Desiree Lappeteknikk en Mug Rug konkurarranse,lag så lik/passer til koppen som mulig.Klart vi er med,men ei noen vinner!Eg og stoppefoten fikk trent oss litt,som eg vil gjøre mer i 2013!The Free Motion Quilting Project
Swap 2013 Møldrup Quilt

2 kommentarer:

  1. Det var jo gøy med brikker som "hører" til koppen. Takk for hyggelig kommentar på bloggen min. :-)

    SvarSlett
  2. Du kan klappe deg sjølv på skuldra! Så flink du har vore! Ønskjer deg eit strålande og kreativt år!

    SvarSlett