søndag 11. november 2012

Nissegutt på ski !!!



Ja denne helga har eg trena på fargelegging og stitchery på frihåndsquilting.
Er godt fornøyd med resultatet:-),men at brodering går noe raskere med symaskin,kan nå diskuteres!God trening er det iallefall,og eg er ganske godt fornøyd med baksiden av postholderen også!Fargelegging på applikasjonsmotiv var også noe nytt for meg.Har du ikke denne boken til Kristin,bør du ønske deg den til jul,for den er TOPP!!
Nå er det bare finpussen igjen,så er jammen meg postholderen ferdig som eg startet på i går.Julesokkene var ferdig rett før eg skulle på julemessa i fjor!

Bildene ligger rett på mine bilder,men på bloggen vil de leve sitt eget liv.

3 kommentarer:

  1. så fine, får skikkeleg julafølelse!! Gleder meg til å koma heim til julehuset! :D

    SvarSlett
  2. Kjempekoselege motiv og fine juleting! Ha ei fin og kreativ veke;)

    SvarSlett
  3. Fine motiver og imponerende at du syr de på maskin. Og den boka har mange koselige motiver en kan bruke ja:)

    SvarSlett