lørdag 24. november 2012

Trykk i vei...............................

Joda eg trykker i vei på bloggen min,stadig nye utseende.Om det er til det bedre vet eg ikke?!Har prøvd det som "Edny sine puslerier",om fult bilde på piacasa.Der ho hadde trykket på minste linken på bildelager,dansk tekst under kjøp,15,- i mnd,noe eg skal kunne være med på,virker det!Har ikke fått det til enda,feil under kjøp,prøv igjen,får eg til svar!

Ellers jobber eg med julemessen som er til neste helg,en hel uke.Vi som er med å stille ut på messen slipper å stå der selv å selge.Det gjør mor og datter som har arrangert messen,private folk i mange,mange år:-)Makalause mennesker,finnes ikke mange av slike!!Rekker aldri det eg har planer om å sy,men pytt sann,det blir nok så det holder i år også!  



En bit av lykken.......
Gidder ikke stå opp
ikke akkurat nå
det regner så gruelig
der ute
og himmelen er mørk
og grå.
Nei,jeg vil heller strekke meg
og vifte med mine tær
så krøller jeg meg
sammen
for,det er hva en bit av
lykken er!
                                                   Ukeblad

1 kommentar:

  1. Trælete til jeg forstod at jeg måtte gjør som om jeg skulle laste opp bildene , da kjem det fram valg på å bruke picasa og jeg valgte noe som kostet 2,45 $ ... betalte med visa og vips var alt i orden :) Håper du får til !

    SvarSlett