mandag 23. september 2013

UFO SYING..............................................................:-)

Bambisyr med sin Quiltglädje!Spør hver mandag:-)Hva syr vi på,eller hva skal vi sy gjennom uken som er i gang!Eg er kjendt for stadig å starte på nye ting,så da tenkte eg dette var fin anledning til å gjør ferdig ting!Så i løpet av uken skal/må eg konsentrere meg å gjør ferdig,to løpere med den kjekke lukkekanten,quilte/lukkekant på bilde.Ellers,på tirsdag skal eg "Sy sammen"på Quiltesiden på facbok sin side" Susie",Patty Doo sin sminkepung.Og vi har en 22årsbursdag i heimen,så da er det bare å sette igang da:-)Men dette er jo livet for meg,lage ting:-)

4 kommentarer:

  1. Å så flink du er som tar fatt på ufoer! Der er ikke jeg nå, jeg vil sy nytt, jeg vil ha noe helt nytt og spennende å sy... Og havner på det kjente kjære... igjen... Skulle gjør som Snekker Andersen og julenissen og byttet litt ... En blir litt lei sine egne ufoer men andres ser jo spennende ut!!

    SvarSlett
  2. Lurt å sette seg som mål å sy ferdig ufoer, og kjekt å få ferdig de flotte løperne du har sydd. Jeg har noe som ligger jeg også, men de blir nok liggende litt til. Takk for hyggelig kommentar på min blogg og kjekt at du vil være med på "Give away-en" :-)

    SvarSlett
  3. Det er alltid fint å bli ferdige med noen ufoer :-) Fine løpere..

    SvarSlett
  4. Lykke til! Kjekt å få ferdig ufoer.Vi får vel se?

    Ha en god uke!

    SvarSlett