torsdag 26. september 2013

Sommer og Sol og Hyttekos løpere med mer..............................






Da er mine to mandags-syssel ukeprosjekt helt ferdig, som eg lovet!Syden sytøyet mitt er nå blitt en sommerlig løper,og ikke bare blitt liggende som en sydd lapp,"Sommer og Sol"Nå som det er høst er det kjekt med en"Hyttekos-løper"Noen som er nedom,hobby/interiørkjelleren,og ser alle modellene som henger der,sier:"Å nei,eg orker ikke alt det "småputle"arbeidet i lappeteknikkensverden!Så da dette korstingstoffet kom inn i butikken måtte eg kjøpe med meg 0,30cm.,hjem og lage en modell,ideen kom mens eg pakka ut!Noen meter fløyelskroklisser,og litt rødt stoff for å sette farge på tilværelsen,så var toppen ferdig!Så er det opp til hver enkelt hvor mye en vil få de tre lagene sammen.Quilting forsto ikke eg heller da eg var nybegynner i sying!

Ble ferdig med den siste sminkepungen,tirsdagskveld som "Sy sammen" på facebook var.Nå skal den være med på utstilling som Harding Quilten skal ha på Hardangertun Camping i Kinsarvik,13.oktoberKl.12-16

3 kommentarer:

  1. Koselige løpere og fin pung du har laget :-)

    SvarSlett
  2. Flotte løpere og sminkepung du har laget! Liker godt den røde kanten rundt "korsstingsblokkene!"
    Og du vil gjerne kjøpe lodd på teppet mitt! Så koselig! Det må vi få til, vet du!

    SvarSlett
  3. Så flotte løpere og pung du har sydd. Kjekt å kombinere broderi med lappeteknikk, og brodere kan vi jo gjøre overalt.

    SvarSlett