torsdag 10. januar 2013

Prøvd ut

Innimellom ufoarbeid,for ikke å bli lei,og prøve ut nye ting!Det siste mønsteret til AnnAKa,lag mange nyttige småting i en fei!Ja,om denne saken er så nyttig i dette huset,kan nå diskuteres kort.nei,men den er nå laget ferdig.Tror eg har fulgt og forstått mønstert riktig,men noe feil var det.Få kleshenger i det lille hullet øverst,prøvde ut mange ideer,var virkelig oppfinnsom der og da,og lett irritert.Så avsagd kleshenger ble det,så posen fungerer dårlig med skjerf og votter i lommene,når den ikke er stiv uti kantene av posen!Åpning nede,kan hende?,men stoffet skulle brettes,ja,ja,det blir ingen neste gang,en har skap til slikt!

5 kommentarer:

  1. Ja ja du har i hvertfall prøvd :-)

    SvarSlett
  2. En fin "förvaringshängare" har Du i alla fall sytt, tycker jag. En kul ide´!

    Dollandesign

    SvarSlett
  3. Ikke så gale dette da :-) Ikke alltid man lager noe man ønsker å lage flere av.. sånn er det bare :-) Lykke til vider med nye prosjekter :-)

    SvarSlett
  4. Hei.Takk for tipset:) så kjøper vi ikkje det.;)
    Eg tror eg har sett ett mønster i en bok til Tilda.Det såg veldigt enkelt ut.
    Tror det var åpning nede.Lykke til med nye prosjekter.Og god helg til deg.
    Helsing kjerstis - sysysler.

    SvarSlett
  5. Litt godt å sjå at de flinke ,flinke sydamer også har problem innimellom..hi.hi..
    Eg syr (prøver i alle fall) hyssingposar i dag, så enkelt som det går an men likevel med feil og vanskar for MEG!
    Eg er ikkje så god venninne med frk.Husqarna nemleg.
    Ein strålande dag på Voss i dag så ein burde kledd seg godt og teke ein tur ut, men eg kosar meg innandørs med god fyr i ovnen.
    Ser du bur på Lofthus - der har eg levert ein del varer medan eg dreiv med dekormåling. Håpar eg får ork og energi til å fortsetta med målinga, kjenner eg savnar det.
    Riktig god helg til deg:0)







    e

    SvarSlett