mandag 26. november 2012

GAVENISSEN !!!!

Som sagt gjør eg klar til julemesse neste helg,uff for et stress!Men så er det kjekt også,eg må være med,ellers mangler det noe i julestria:-)I går leita eg etter denne løperen av AnnAKa,på min måte.Kor i alle dager hadde eg lagt den,fint blikkfang på standen min,helt til eg fann listen fra i fjor.Borte vekk,feirer jul en annen plass:-)Angrer nå,det var liksom de rette stoffene på denne her,er eg i den stemningen om eg skal lage den igjen?
 
 
 
 
 
Når eg skal sy og kose meg,er det viktige ting som trengs:
Stemningen,til det eg skal sy!
Nok av stoffer å boltre seg i,har så eg klarer meg!
God musikk på radioen,med en kaffikopp til.
Ryddig disk før eg setter igang,med rotet mitt på det prosjektet.
Rydder stort sett etter hvert,så blir det ikke så mye å rydde på en gang.Noe har eg lært i kokkeyrket!
Da er det bare å KOSE SEG:-))

7 kommentarer:

  1. Jag blir glad när jag ser tomten Du har sytt med alla sina paket. En fin jullöpare, tycker jag.

    Dollandesign

    SvarSlett
  2. Så fin og morsom løper. Noen løpere må en bare sy en gang til.

    SvarSlett
  3. Herlig løper med god julestemning. Har helt sikkert gledet mange der den er kommet. Noen løpere bare må man sy en gang til eller kanskje med en ny vri:))
    Lykke til på messa!

    SvarSlett
  4. Så koselig juleløper, en skikkelig go'nisse!
    Enig med deg i at stemning, rydding, radio og drikke hører med når det skal sys!

    SvarSlett
  5. Det er ikkje alltid kjekt å selge det en lagar ...en blir jo glad i det en syr ;o) Lukka te' med jolamessa ;o)

    SvarSlett
  6. Joda jeg er enig i stemninga, musikken og ryddinga, og drikke, men ikke lenger kaffe?! ikke etter at jeg "kolva" den ut over syarbeidet og ødelagte hele duken;( typisk meg....

    SvarSlett
  7. Herleg nisseløpar! Og koseleg med stemning rundt arbeidet. Så flink dui er som ryddar etter kvart då!!

    SvarSlett