onsdag 15. august 2012

Julestemning i august

 Derfor eg kom i slik julestemning nå,er fordi eg snart er ferdig med min første løper i de nye julestoffene som er komt dalende ned i butikken,og frister en sart sjel til å kjøpe"litt"
Og at eg nettopp har sett CD til F.R.Jørgesen,Merry Christmas 2012 med alle de nye stoffene,som skal pynte hjemmene i år.Det er jammen meg ikke enkelt å skulle ta ut julestoffer til butikken i februar/mars mnd.når en har hatt jul tidlig i november på butikken og er "drit lei"alt som heter jul!Da har en glemt mye når det kommer dalende ned nå,oj bestilte vi deg ,da?Hva kan vi lage her for å friste kundene til å sy:-)Fargene er som i fjor,brun-gull,sart lilla,mørk rød, grønn, og Amerikanerene vil ha tyrkis,noe fremed farge for oss i julen.Men hvorfor ikke bryte tradisjonsfargene,et år skulle alt være svart.Produserer designerene løpere,kuverbrikker ol.i ukjendte farger,tar det ikke så lang tid før vi hiver oss på,sånn er vi bare!
Som sagt er det mye arbeid i dette lille eg viser her,av AnnAKa designe,så det er bare å komme i gang nå skal en lage julepresanger til folk som har alt,men ikke det du har lagt arbeid og kjærlighet i :-)
Lykke til med arbeidet,kan hende blir vi ferdig i god tid i år?!

1 kommentar:

  1. Så flotte løpere! :) Kan tenke meg det er mye jobb med den med nissene! :)

    SvarSlett