søndag 12. august 2012

Diverse minner..........................

AnnAKa sine brille.etuimønster som var i Quiltemagasinet for noen år siden.Bruksting til Mamma og Svigermor.
Laget to like denne gangen,om dere husker dette bilde fra tidligere innlegg.Det var målet å få det likt,og det klarte eg denne gangen med djup konsentrasjon!
Når eg  må lage noe,den dagen,men vet ikke hva!Trener eg på frihåndsquilting på smålapper,som eg siden må lage noe av.Da ble det dette her,som henger på døren til loftstuen!
Rosene er røde,
Fiolene er blå.
Druene er søte,og Du er like så.Er et kjendt vers i minnebøkene fra skolen,som det er mer eller mindre slutt med nå til dags!Vår datter har minnebøker fra barnehage og skole,koselige minner fra den gang en var liten og bekymringsløst,annet enn nok gotteri til lørdagen!Livet er et kav fra morgen til kveld,men vi må huske å leve mens vi kan,med ting som opptar oss,innimellom alle kravene vi setter oss.Tiden får vi ikke igjen!Kos dokke:-)

2 kommentarer:

  1. Skal si du er flink til å fullføre aarbeider du begynner på, enten på kurs eller ellers. Og at en syr mye som bare blir lagt til side, det kjenner jeg også til. Det ser så fint ut, men så er det ikke funksjonelt når det er ferdig. Men det heter jo så greit "Kjekt å ha". Ha en fortsatt fin søndag.

    SvarSlett
  2. Så fine ting du har laget! Det blir mye mer enn man aner når man begynner å samle sammen diverse fra årenes løp... Du er flink med stoppefoten;) Og minnebøkene er det dessverre nesten slutt på ja.. Det er synd. Jeg har min, og det er så morsomt å ta frem;) Og så setter jeg stor pris på en kopi fra en kollega sin minnebok. Det er et minne som min søster (som døde 14 år gammel)skrev til henne.

    SvarSlett