torsdag 12. april 2012

Blokklotteri 2010

Disse stjernene leverte eg i fra meg 2010,så eg fekk mange av mine egne tilbake!
2010 var Vestlandstreffet  i Haugesund,klart vi reiste dit,og var med på blokklotteriet,og VANN!:))Men med slik vinnerlykke følger det arbeid med! Eg har hatt 2år på meg nå,siden eg ikke var på treffet sist,og er like langt som da eg kom fra Haugesund.Siest at ting tar tid...........men nå begynner det å haste!Vestlandstreffet er på Voss,og dit skal eg,så hva skal eg lage,er det store spørsmålet?!

1 kommentar:

  1. Der har du ei utfordring, ja;) Men så kjekt å vinne, og fine ruter var det også;) Kva med eit slumreteppe? Sikkert fint å bruke litt fargar frå stjernene rundt kanten;) Koseleg i kveldinga medan du kikkar ut på stjernene;) Det var mitt tips, men du har sikkert mange andre

    SvarSlett