mandag 9. april 2012

SYMODUS!!!

Denne boken kan du vinne,går du på bloggen til Nina Lise Moen.Festlig,gladbok!:))
Hardingquilten hadde tema,saksetuier,marsmøte.Det med mest sømmer på siden,skjule fadeser er mitt bidrag på møte,men eg ble ferdig med et,klar til bruk.Det andre er det med snoren på,også dum ide,henges jo opp etter knapphullet.Trening gjør mester heter det!:))

Som sagt så er eg en evig samler,av og til lurer eg på meg selv:Får eg bruk for dette?,helt sikkert en vakker dag!:))Restene fra saksetuiene+ litt fra det lille lageret ellers ble til disse syetuiene!Blonder samler vi jo også på,og de må brukes,derfor pynt på lommene.Lommene fungerer så som så til sin rett.Ingen lur ide å plassere de i bunnen av vesken,men avgjort det enkleste.Fuglen og fisken som sliter er fra boken som kom i posten rett før påske
Så slike symapper/sminkepunger finnes det ikke maken til,vanskelige å få kjøpt iallefall:() Påsken har vore topp,i morgen starter hverdagen igjen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar