søndag 20. november 2011

Løper sydd på en kveld

Nå må eg ha en pause med lukkekantsying,frihåndsquilting på noen kuverbrikker eg skal ha med meg på julemessen vi skal ha neste lørdag på Lofthus.Gjøre ferdig saker og ting er kjedelig,men nødvendig skal det kunne brukes,men eg får ikke være kreaktiv da.Så flink i frihåndsquilting er eg ikke,at eg kan boltre meg der på krusseduller,blomster osv.så det blir et slags puslespill.Enda så lang tid en har på å lage ting til julemessen,som en vet en skal være med på,utsetter en arbeidet.De siste 14 dagene er bare stress,og alt eg vil laga,men tiden strekker alldeles ikke til.Akuratt slik blir det neste år også,er det det vi kaller tradisjon?!
Disse løperene sydde eg til sist messe,som har fått nye heimar."Løpar sydd på en kveld" som AnnAka har kalt disse klarer ikke eg å få til,må sy fort da!Men de er greie å sy,får brukt restestoff,blonder,knapper,være kreaktiv av hjertens lyst.I år blir det ingen slike løpere,har ikke rukke det enda,men messen varer en uke,så kan hende!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar