tirsdag 13. mars 2012

Norsk Quilteforbund 16-18mars 2012,Bergen

 Ja nå nærmer det seg raskt mot den store helgen i Bergen!GLEDER MEG,JA!!Årsmøtehelg,Radisson Blu Hotel Norge, Norsk Quilteforbund 2012.Kommer du?      Møtevirksomheter for de som er med i styre og stell,og de gjør en strålende JOBB,her er det mange arbeidstimer som ligger bak:)I år har de arangert forum for Quiltebloggere,lørdag ,det blir kjempespennende å møte nye venner,live.Å blogge er ikke bare bare,mange utfordringer en møter på!Ellers skal eg på "Fargelegging av stitchery"Ann-Margret S.Hågensen 4 timers kurs,søndagen.Så her broderes det som bare juling,vi hadde lekse å gjør før kurset,og leksene gjør vi:))Totalt er det 14 ulike kurs,med og uten vår følgesvenn,symaskinen,så det er nok å velge i.Eg har lyst å kurse meg i alt,en makalaus laaang syferie,en uke med god råd,hadde vore tingen:)Så har vi blokklotteriet,HUSBLOKKER 7,5-7,5 inch,maks 5 leveres lørdag kl.14.Skal DU,men enda ikke sydd til lotteriet?DU har enda tid,bli med,det er for mange som tenker:))
Ellers er det mange utstillinger som er verdt å få med seg.Det kommer ikke til å være noen tvil,om at det er Quilting det handler om på dette hotelet denne helgen:))
Snakkes vi?,GLEDER MEG MASSE,vitamininnsprøyting:))

3 kommentarer:

  1. Så hyggelig, gleder meg til å treffe deg!

    SvarSlett
  2. Så bra at du har meldt deg på! Ser nå at det er bare din og min link som er lagt ut på NQF, så det er kanskje ikke andre som har tatt utfordringen;)

    SvarSlett
  3. Ser deg i Bergen. Jeg skal påblogg-forum

    Astrid

    SvarSlett