søndag 14. desember 2014

GJENBRUKSKORT




Disse sydde eg og sendte avgårde.
Tiden gikk,og der var det min tur til å smile fra postkassen
Dette fikk eg av:annestof.blogspot.dk
Dette kom fra selveste "Møldrup Quilt"Gitte
Møldrup Quilt Har hatt en koselig lek i 2014,klart eg var med!!Vi skulle sy 2stk.korter med plastikklomme bakpå til å skrive  hilsninger til nye  venninner.Utfra disse to kortene eg har fått,skal eg nå velge vilke av de eg skal sende videre til nytt navn på listen til Gitte som ordner og styrer leken.Ingen enkel sak.Skal innrømme så pass,at eg hadde glemt eg skulle sende videre,navnet hadde eg fått for lenge siden.Dette flotte kortet låg i min postkasse her om dagen.Sydd avBirgit Møldrup,og koselige ord av Susanne Jensen,og det er mitt!Var ikke sen med å snu meg rundt og sende avgårde mitt utvalgte kort.Vilket får dere lure på en stund til.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar