lørdag 21. juni 2014

QUILT IN PUBLIK DAY









I
dag er det "Quilt in publik day".Har vorte noe trafikk av familiemedlemmer på mitt syrom,for å sjekke hva eg var så opptatt med!Tok fram noen esker,visste ikke hva som var i av stoff-farger der.Disse eskene skulle eg bruke,og skar i vei,til AnnAKa sitt nyeste mønster.Det var virkelig gamle stoffer der,Debbi Mumm som var så populær,tidlig på -90 tallet om eg husker rett!Resultatet av de to,merk dere to.......Eg som sjelden syr samme ting rett etter hverandre,og helt ferdig.Godt fornøyd med dagens syarbeid!!!!!

2 kommentarer:

  1. Hei Margrethe - dette mønsteret "må" eg ha - Kjempefine dei du har laga :O)))

    SvarSlett
  2. Det var en underbart vacker toalettväska Du sytt av detta nya mönstret, tycker jag. Kul att få användning av tyger som legat ett tag!

    Dollandesign

    SvarSlett