søndag 2. februar 2014

TRÅDSNELLELOMME-ETUI



Roter det stadig til i min datalæring i blogverden,trykker som gal!!Så nå er alt på siden,som eg var godt fornøyd med,alt er komt på bunn nå.Starten på hele galskapen,var at eg ville prøve å bytte bilde med de sandalene,til noe annet som passet årstiden!Etter litt lagringstid av innlegget mitt,tror du ikke eg fikk til å bytte bilde,du.Trykket på riktig knapp denne gangen,men blogene deres har eg ikke klart å få på siden enda!Så hjelp hadde vore fint!


 12:51Liberty Lemoynes Siden det er av feil man lærer,men gi aldri opp før man kan det.Så ble stjerneblokka med skravanker til en nyttig liten sak!

 Trådsnellelommer i en liten glidlås-etui er en fin ting å ha med seg på sykurs!Etuiet er sydd fra mine mange restekurver,og silkebåndet eg fikk til jul av mitt tantebarn.


Takker for koselige komentarer,vet at folk følger med.Svarer tilbake så godt eg kan,men kan bli flinkere der!Ha en fin uke som kommer:-)

4 kommentarer:

  1. Koselig og fin mappe du har laget til trådsneller;) Jeg er ingen dataekspert, men kanskje det kan hjelpe å gå over til en ny mal, for sideoppsettene er ulike tror jeg... Forstår dette er veldig frustrerende, men flott at du ikke gir opp;) Lykke til!

    SvarSlett
  2. Så fin trådsnellelomme du har laget! Eksklusivt motiv syns jeg. Ja data og meg er ikke helt gode venner vi heller men har funnet ut at prøver jeg ikke, får jeg ikke til lell, og ser at du og driv på slik som meg:) Nå har jeg funnet ut at ting som fungerer , DET forandrer jeg ikke noe på:)

    SvarSlett
  3. Flott lomme til trådsnellene. Jeg har funnet ut litt om blogging og oppsett, og på lørdag skal jeg ha bloggverksted på en damehelg på Sola. Da jeg har sittet og forberedt meg så jeg at "moseplassen" har filmsnutter du kan se. Ellers kan jeg se når jeg har notatene mine i orden om jeg kan sende en mail til deg. Men som Edny sier er det mange forskjellige oppsett å velge mellom, og du kan også velge oppsett med hvor mange spalter du vil ha, og bredden på spaltene.
    Du kan jo lage en ny blogg bare til å øve på, sånn at du ikke ødelegger noe . Den trenger ikke å publiseres. Jeg hjelper deg gjerne om det er noe jeg kan gjøre. :-)

    SvarSlett
  4. Tack, för ett mycket bra tips!
    Att sy "hållare" för trådrullarna på insidan av "den lilla väskan" var en god idé, tycker jag.

    Dollandesign

    SvarSlett