tirsdag 11. februar 2014

Roser er røde





3.februar 2014 ble ufo nr 6 ferdig,egen designe.Løperen ble laget av restene fra løperen med 60% linjalen.Kjedelig med bare "resteblomsten",og eg frihåndsquiltet,var det like godt å bare fortsette,øve seg på et vers.Det gikk jo tålig bra,men fremdeles tam.Hadde lyst å male,ved bruk av malingsblekemiddelet eg hadde skaffet meg,Olaugs QuiltHar også kortlaging som hobby,så eg har utstyret i orden.Stempling hadde eg ikke prøvd ut med denne malingen,prøveklut det er for"pyser".Det gikk bra...he,he litt flaks må man ha.Quiltet litt til,da var eg fornøyd!Slik jobber eg somme tider,kjempekjekt å utfordre seg litt,utrolig med ideer som dukker opp.Selvfølgelig går ikke det like godt med det eg prøver ut,men da blir det korter ut av mislykka greier!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar