fredag 4. oktober 2013

Har minnet oss på å støtte Rosa Sløyfeaksjonen

Sløyfeaksjonen,som forsker på blandt annet brystkreft,som er nå i oktober,men ellers hele året på kontoer rundt om.I den anledning er det give away på hennes blog,hvor en kan vinne denne flotte,rosa sminkepungen.Trekning er den.31.oktober 2013 Oktober og Rosa sløyfe aksjon!

I den rosa aksjonen har eg klart å trykke villmann igjen! Klart å viske ut alt eg har skreve under bildene mine tidligere,fantastisk og veldig irriterende.Kan konstatere en ting:Data ligger ikke for meg med forandringer,da blir det KAOS!Men bloggen til Liv Aagot finner dere:-)

1 kommentar:

  1. Uff da, så synd at du har mistet viktige ting, Margrethe! Det var virkelig kjedelig. Tusen takk for at du tipser om bloggen min og Give Away, det er veldig snilt av deg! Klem fra Liv Aagot :)

    SvarSlett