onsdag 16. oktober 2013

Helgens produksjon!







Berit K.Tesdal sin modell



Prøvelapper blir ferdig modeller,ikke bare en lapp stuet bort!Dette er etter den superfine og lærerike helgen i sammen med kursholder Berit K Tesdal og gode venner!Maskinen min fungerer på Leah Day sin null innstilling,men med undertransportøren nede.Ei til hadde samme maskin som min,men hennes fungerte ikke som min,ble ikke bra på baksiden,så ho måtte stille trådspenningen på 6.Så maskinene er ikke like,selv om de er like!

3 kommentarer:

  1. Så flotte ting du har sydd og gratulerer med den fine premien! :D

    SvarSlett
  2. Så flott ting du har laget! Du er en racer på frihåndsquilting! Så er du flink som får laget noe av prøvelappene. Ofte blir de bare liggende. Kos deg med gevinsten! :-)

    SvarSlett
  3. Du er en reser på frihåndsquiltin Jeg skal på kurs med Berit til helgen. Gleder meg stort.

    SvarSlett