onsdag 9. oktober 2013

EG ER KLAR....................................

"Noodle Feather"nr406.Fikk ikke med meg,at det skulle være mellomrom mellom stilken,og mer "svung/bøy"på bladene/fjørene.Bedre lykke neste gang!

Baksiden
Denne har stått i Quiltemagasinet,nr 4 2012.DesigneGunn Torild Dons
Ufoèn min er komt så langt,nå skal det quiltes
Det skal ikke stå på prøvelappene,her skal det frihåndquiltes:-)

"Split Paisley"nr.408


Baksiden
Nå er eg klar for kurshelg/Utstilling som Harding Quilten skal ha i Kinsarvik i helgen.Berit K.Tesdal fra Bergensområdet skal lære oss om frihåndsquilting på lørdag.Gleder meg masse:-)Eg er noe for meg sjølv,også denne gangen!Må trene på forhånd på det eg skal på kurs i.Var slettes ikke slik på skulen,desverre,leksene ble gjort,men slettes ikke med glød:-(Har fulgt Leah Day`s metode om innstilling på maskinen,men denne gangen senket eg undertransportøren,ble mindre "bankelyd"da.Så får vi se hvordan Berit Gjør det!
Leah Day sin modell

4 kommentarer:

  1. Du kan bare kalle din noe annet enn "feather" så er den perfekt! Jeg prøvde å quilte uten å senke transportøren, og det har sine fordeler, men mer ulyd, ja. Det viktige er vel at en klarer å holde jevn fart hele veien. Moro er det i alle fall, misunner deg kurset du skal på!

    SvarSlett
  2. En tanke..... Du vil gjerne ta lodd i lotteriet mitt. Jeg vil gjerne ha stoffet med korsstingsbroderi som du viste 26.sept. Har du mer av det i butikken? Da kan vi få til en byttehandel uten pengeoverføringer......

    SvarSlett
  3. Så mye fint du viser her!
    Misunner dere alle som kan dette - spesiellt tålmodigheten:))
    Ha en fin kveld!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  4. Dette var jo kjempe fint quiltet. Kos deg på kurset. Berit er dyktig

    SvarSlett