fredag 6. september 2013

MARGARITA løper



Brukt tynn stoffvliselin,den myke for å gi litt fylde i løperen.Bakstykkestoffet må være så bredt som en vil ha på hver side av løperen når den er vrangsydd



Åpen i hver side.
Her har eg brettet rette mot rette,framsiden av løperen sammen i sidene.Det var ikke helt planen,det eg hadde sett for meg,men når en bretter feil.Hadde eg tatt vrange mot vrange hadde trekantflippene komt på fremsiden av løperen

Men ved feil bretting,ble det to løpere,litt flaks må man ha:-)
Da må man jukse litt,for å skjule "Skavankene"
Slikt liker eg,prøve ut ulike ting som kan fungere!Ingen vet hva som er under blomstene,foruten dere:-)Noen tar ofte på sommerfugler her og der,kan det være en grunn?he,he!Løperen skulle være slik,vår lille hemmelighet,kalles oppfinnsom:-)




Margarita løperen som kan brukes på begge sider,akkurat som poteten:-)Har sett denne løperen på en syvideo,finnes i tidligere innlegg eg har hatt.Drinkstoffet er gardinstoff vi har på butikken i Kinsarvik.



  4:03

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar