søndag 4. august 2013

GAMLE KUNSTNER------EI GLEMT





Randi T. har lært å sy silkesnor-blomster i sommer.Noe som minnet meg på,at det hadde eg også lært en gang!Ville da prøve meg på gamle kunster på en prøvelapp,som ble til en "nusselig"sminkepung.Lappen eg har sydd bak,står det"laget med kjærlighet"Silkesnorene eg har brukt,er fra butikken"Søstrene Grene"var ikke så tjukk kant på sidene av båndet,så det gikk grett å dra gjennom stoffet.
Dette var det første bildet eg prøvde i den teknikken! Etter endt kurs med noen dyktige damer fra Amerika som hadde kurs her på Lofthus."Times and Seasons"Piecemakers Quilt Calender

I samme slengen rotet eg i restekorgen min,og der låg det jammen meg et irrende grønt stoff og ville bli sydd noe av:-)Klart det,så da ble det den minste snørevesken til AnnAKa.Kjekt å ha,får nok sikkert bruk for den en vakker dag!!:-)

1 kommentar:

  1. Ja sjå der du, det var ikke glemt nei:) og du gjorde ferdig det med en gang, så flink er ikke jeg. Men nå har jeg snart fått ferdig et motiv som skal være front på en toalettveske så snart kjem det bilde på bloggen min og:)) og det andre du har fått ferdig er jo knallfin det også!! Idag har det bare vært kakespising og kaffe her. Gleder meg til syrommet mitt blir ledig at ::)

    SvarSlett