onsdag 24. juli 2013

Jewel Box block










How to make a Jewel Box block using five inch squares - 

Dette har eg holdt på med etter jobb og solen har lagt seg for kvelden:-)Kjempeskøy,lek med 4 farger,og sett sammen til ulike motiv ved hjelp av små firkanter og trekanter.Grunnmålet 5 inch,sett det på video.Nå har eg prøvd teknikken ut,og er bra ferdig med det prosjektet!,typisk meg:-(Men jobben trenger nye inspirasjonsmodeller ,og der henger duken fint til "gjør ferdig basillen kommer over meg"

2 kommentarer:

  1. Det ble helt nydelig med de flotte orange stoffene :o) Dette prosjektet likte jeg veldig godt. Det er gøy å utfordre seg selg litt av og til :o))

    SvarSlett
  2. Er imponert over at du syr om sommeren for jeg har ikke vært i nærheten av symaskina mi siden solværet kom; det er jo overopphetet oppe på syrommet mitt:) Og så flott blokk i herlige oransje farger,

    SvarSlett