torsdag 13. juni 2013

I pungens verden.................................





Ja,nå skulle eg vel ha nok punger å ha pengene mine i på sommerferie,men millionene mangler:-()Broderpungen startet med rester,ingenting skal hives,får sikkert bruk for det en vakker dag.Og se hva eg fikk til,og enda mer trening i brodering,Randi T.ble den småskjønn!Ville prøve meg på klemmepungene til Bente Malm også,ikke bare handle inn utstyret,og der ligger det!Prøvde meg på pung A,men i farten ,fanneg ikke igjen låsen eg hadde handlet inn til prosjektet,så det ble satt inn en litt mindre!Leser og leser på oppskriften og skjønner ingen ting!Dermed sydde eg foret i feil,jukseteknikken måtte inn med silkebånd sydd for hånd før isying av lås.Pungen er helt grei,og det er nok av punger i mønstert å øve på.



1 kommentar:

  1. Å så fine punger! Du trener på roser ser je og det blir kjempefint!Og den ble flott med hjerteblonden:) (min favoritt, ja )

    SvarSlett