søndag 26. mai 2013

Sommersyssel..........

Raske,fine sommergaver,laget av deg!Selv om det er flott panelstoff,flere år gammelt for salg i butikk.Er det akuratt passe stort til trening av frihåndsquiltefoten:-)Fin liten syssel i sommervarmen på altanen,la humla suse og quilt i vei!(Det skal sies,alt som sier ssssssssss rundt ørene,hyler og springer eg som en villmann rundt omkring,til den er bortevekk!Ingen venn med slikt,selv om vi trenger de her i Hardanger.


Korg-løperen med moreller laget eg for mange år siden,da eg hadde meldt meg på stand Morellfestivalen siste helg i juli hvert år!Måtte ha morell ting,iallefall en,selv om eg kunne laget flere slike,men eg er ingen reprisesyer.Så den er heldig den som har den ,da!!   


 Holder på med februarblokken,med egen diktning for å kunne få den sammen,så 4 11/16 inch osv stempte ikke helt med min rekning og skjæring.En stjerne blir det,ingen øving i den teknikken!En trenger ikke lære alt:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar