søndag 24. mars 2013

La PIF leken fortsette

Da eg var på jobb på lørdag,kom en alltid så blid Margit"Quiltetanker" nedom.Og ho hadde med"pakkesang til meg",en blir som små unger igjen på over 40 er det papir rundt.For snart 1 år siden,meldte eg meg på "Pay it Forward/PIF lek på hennes blog.Og denne flotte mappen har ho laget til meg,kjempemappe:-)



Nå er det min tur til å la LEKEN GÅ VIDERE,
VIL DU VÆRE MED?!JA,SANT:-)


PAY IT FORWARD/PIF LEK:
Meld deg på her,at du ønsker en håndsydd gave fra meg!
Etter en stund,skal eg trekke ut 3 stk. er det mange om beinet som ønsker presang av meg.
Eg har da 365 dager på meg å lage gaver til de 3 heldige,og sendt avgårde til de før året er slutt!
Til de 3 som har fått presang av meg,er det Deres tur å la leken fortsette:-)









Dette er kjekt!Bli med da vel!!  
Trekningen blir når sjåartelleren min viser
22222,så får en se hvor lang tid det tar:-) 
Oj,men dette tok ikke lange tiden før det seertallet var fullført.Trenger bare en til som vil være med,så kan leken fortsette.Derfor varer påmeldingen til 1.april 2013 

2 kommentarer:

  1. Så fin gave du har fått :-)super..
    Ja jeg blir gjerne med jeg :-)
    God Påske..

    SvarSlett
  2. Dette har jeg lyst til å være med på!
    Og tusen takk for initiativet ditt til støtte for innsamlingsaksjonen min! Spennende å se responsen denne måneden, jeg skal oppdatere igjen rett over påske!
    God påske til deg!

    SvarSlett