fredag 22. mars 2013

INNSAMLINGSAKSJON

Lappe-Grete
Kontonummer: 5005 05 11011
Melding - i stedet for KID-nr - dette for å sikre at beløpet går til aksjonen:
"Lappe-Gretes innsamlingsaksjon - brystkreftforskning" 









Grete sa i en kommentar om denne engelen,at 

den kommer langt,sjølv med en skavank!Og da 

dukket en ide opp:

Desverre får mange av oss kreft,smaken av 

sjukehuskoridorer/fortvilelse.Forskning,hjelp til 

flere,men alt står på penger.
  
Denne engletoalettvesken vil være med på den
 innsamlingen ved din hjelp!


1Sett inn beløpet til 5005 05 11 o11,Lappe 

Gretes innsamlingaksjon-brystkreftforskning 
det du ønsker å gi.

Melding til Grete at du er med her.

2Kommentar til meg,at du har gitt,beløpet har eg ingenting med.

9 april slutter min aksjon for denne gangen.


Av de som har meldt sin interesse,blir det trekning på gamlemåten med navn oppi hatt,og toalettvesken blir sendt til deg.


Støtt en god sak,en vet aldri når en trenger hjelp selv,desverre:-)  
 

1 kommentar:

  1. Jeg har satt inn penger på aksjonen for en løper, og håper jeg får lov å delta i din trekning, selv om jeg altså har startet aksjonen. Setter sånn pris på ditt initiativ for å støtte!

    SvarSlett