mandag 5. november 2012

Lil``Twister duk!!

Desiree's Lappeteknikk. har en konkurranse gående,som eg selvfølgelig bare måtte være med på!Har ikke DU vore innom butikken hennes,da bør DU ta deg en tur,enda tid:-)


Den brune duken/løperen er stoffer eg vann på bloggen "Journey of a Quilter"Canada,Moda stoffer,et lite prøveprosjekt i Lil``Twister linjalen,større teppe/duk er sammensydd i ruter,men kniven får vente enda en stund!
"Home is where the heart is" er mitt bidrag hos Desiree!Mange av stoffene fikk eg av Desiree som ekstra bonus,nydelige stoffer som eg ble glad i med en gang!Siden eg ikke er så dreven i denne linjalen enda,og eg liker best små prosjekter,ble det to utgaver av Lil``Twister teknikken.Oj,men så var det ikke nok av det sorte stoffet,nei vel,men rote litt i eskene finner man stjernetegn-motiv med gull,som eg kan hende hadde en plan med da det kom i hus,kjekt å ha!På avstand ser det noenlunde likt ut,og det er eg som har designet denne duken,så det var slik den skulle være,he,he!Duken ble til mens eg sydde og koste meg,og det verste/beste av alt:Den ble helt FERDIG med EN GANG,slå den,til å være meg.Best å la det ligge på stol i noen uker/mnd.så kan hende:::::::::::::!Restene etter utskjæringen,blir sikkert en fin sminkepung en eller annen gang,har så lite stoff,så det er best å ta vare på det.................................................................................he,he:-)

1 kommentar: