torsdag 18. oktober 2012

Flower Power

Denne ferieuken er lagt til UFO arbeid,selv om eg har lyst til å starte på nye ting!Spesielt nå som eg vet det er komt mange flotte,nye stoffer innpå Spar,ned i kjelleren der eg jobber!
Holder nå på med disse 4 kuverbrikkene,godt å få de ferdig,tenker på alle lukkekantene!
Sydde en kuverbrikke ferdig i 2006,har vore med på mang en messe ensom,i år skal den få lag med tre andre som såg dagens lys 17/10-2012.Siden det er år og dag siden den første ble sydd,kor er pumastoffet,lukkekanten blitt lagt?Orket ikke lete en gang,har så mange andre festlige stoffer som kan brukes,den første var quiltet med metalltråd,noe "herk"å sy med,selv med metallnål.2 kuverbrikker med metalltråd,2 med tråd som ligner,men mye greiere å sy med,vips så ble de ferdig på en grei måte!En ser disse er laget av en eldre årgang,sikkerhetsnåler for å holde de tre lagene i sammen,flannellslaken som vatt,som eg brukte i den tiden!De som følger med på min ufo-liste,vet nå at det er 5 igjen av mine 13 som eg meldte på,gruer meg til "Couthouse Step"stort teppe.På disse tre kuverbrikkene var det 4meter og 44 cm lukkekant,for de som lurte,he,he:-)

1 kommentar:

  1. Nydelige blomster! Og du kommer til å bli en racer lukkekanter!

    SvarSlett