fredag 28. september 2012

FERDIG,27/9-12

FERDIG 27/9-12 med første produkt i Harding Quiltens UFO konkurranse!Ja da har eg bare 12.stk igjen,og i dag som Bente Malm kom med to nye mønster til,butikken i Kinsarvik.Oj,oj,har eg lyst å starte på det,JA,og en må jo ha modeller til butikken:-)
Det kjekke er gjort,lukkekanten igjen,selv om mange i Quiltelaget syns det var okay og avslappende!
Er det rart det blir mange UFOER?!,med så mange fristelser.Ta turen til bloggen eg har linket til,kan en vinne mønster til
Quick Curve Ruler linjalen  Sew Kind Of Wonderful,og søsterens blog kan en vinne linjalen.Er en ikke heldig med vinnerlykke kan en ta turen til Kinsarvik,der er den med noen mønster!

2 kommentarer:

  1. Såå mye fint:) Syns den grå løperen med roser på er så fin, så den må jeg herme, tror jeg, når jeg får tak i det rosestoffet:)Og grattis med ferdig ufo!

    SvarSlett
  2. Kjempefine grytekluter! :)
    Fortsatt god helg!
    Klem Lisa

    SvarSlett