lørdag 15. september 2012

Catch and Release

Catch and Release,Pine Needles Designe 1996,Mc Kenna Ryan,32"*27"
Naturbilder og håndapplikasjon er ting som eg liker å holde på med.Har en stoff en kan frotse i,er det bare en lek,valgets kvaler noen ganger,men lim i vei.Alle disse trærne tok litt motet fra meg til tider,glad eg ikke satte på flere.Fjellene er silke fra Bejing da vi var på tur der for mange år siden,ellers er det flotte batikkstoffer som er laget for denslags bilder,og allminnelige bomullstoffer.Maleriet kom opp på stueveggen 2009,og er like fint enda,ikke falmet!
 
 
 
 
 
 
 
 
Dette bildet er fra 2003,men en påminnelse om at vinteren er på vei,for innimellom alt regnet,snør det på fjellet,desverre:-(Men dette fotoet hadde vore fint å laget applikasjonsbilde av,brukt stoppefoten mer enn eg har brukt på det andre for å få mer detaljer på greinene osv.Det hadde blitt flott,med tid og stunder:-)

3 kommentarer:

  1. Artige applikasjoner! Eg ser også heilt klart potensiale i fotoet ditt, hadde blitt nydelig med stoppefoten så kjør igang!!! God helg!!

    SvarSlett
  2. Vilket arbete!!!!!Fantastiskt!!Kramar

    SvarSlett
  3. Flott "maleri" du har laget, men for et tålmodighetsarbeid!

    SvarSlett