tirsdag 25. september 2012

Avhengighet:-()

I helga har vi hatt bursdagsbesøk til vår datter som blir 21 i dag!!!Men jammen har eg klart å få sydd noe i helga også,selv om eg har hatt jobbehelg!Når avhengigheten blir stor nok er det utrolig hvor en klarer å smyge inn litt tid.Det skal sies,at eg har fått mamma litt" hekta"i lappeteknikkens verden,så ho var villig med meg på syrommet!En liten reise-syskrin en venninne viste meg,måtte prøves ut!Synd disse pyntesømmene på de diverse symaskinene er så små,vises lite,er trådsneller,saks og nål og trådmotiv på lokket,svart tråd hadde nok hjelpt!

På onsdag er det quiltemøte i Harding Quilten,og da skal vi ha for``oss UFOAR``!Som så mange andre quilteklubber har satt i gang,UFO konkurranse!Ha med så mange UFOAR en tror en rekker å gjør helt ferdig til en viss dato,i våres tillfelle årsmøte,januar 2013,sååååååååååå det er laaaaaaaaaaaaaang tid til det!
Så er spørsmålet,hvor mange UFOAR skal eg ha med?,kor langt ned i ufoantikvitetene skal eg grave,oj,hva var det eg hadde tenkt her?.kor har eg gjemt resten av stoffet til denne løperen som nesten er ferdig?Som sagt eg har nok å ta av,kan ha konkurranse et helt år,tvilsomt om eg kommer i mål da også på alt eg har startet på,som eg synes var fint da,men ikke nå!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar