mandag 10. september 2012

ANGELINA-sommerfugler

Som sagt liker eg å være godt forbredt når eg skal på sykurser,trene på forhånd!Eg skulle på vestlandstreffet i Bergen 2007,angelina med AnnAKa som kursholder.Disse sommerfuglene er mitt første produkt,i det spennende produktet angelina!Eg er også en evig samler,så eg syns det var for gale å ikke kunne bruke den utklippte sommerfuglen i stoff.
Bildene er helt okay,men det fansy hjerteopphenget var noe herk,om en ikke har mange småstifter i veggen,for å få det til å henge beint!
 
Har ikke begynt å trene på Smykketeppet enda,men gjort litt grunnarbeid til det.Enda tid.
Vet med meg selv,det blir lite sying på kurset,innspirasjonsmedisin,derfor trening på forhånd,så eg har gjort noe!
 



1 kommentar:

  1. Sommerfuglene var "orntli" lekre, da! og hjerteopphenget var du veldig heldig med også, synes det var kjempefint :-)

    SvarSlett