fredag 27. juli 2012

Kunstner-kort.









Tolgens  
GOD SOMMER,TIL DE SOM FERIERER OG IKKE MINST TIL DE SOM HOLDER HJULENE I GANG!!!!








Tolgens

De galne har mange artige stunder, som de vettuge går glipp av." er det et ordtak som heter,og det er mye sant i det!Dette kortet laget eg til  Siri,med bloggen Tolgens som vann min mai give away!
Her var det lek med stoffmaling på kvitt lerret,det er virkelig avslappende og skøy!Så måtte kunstneren fram i lyset,lek og lær metoden!Angelina er et spennende materiale å jobbe med,her har eg prøvd meg på stempling på angelinaen.Litt for lenge med strykehjernet her blir materialet helt noe annet en planen var!Har tynn stryke vliselin bak lerretn,og lekte meg med pyntesømmer på maskinen.Vips så ble det et brukbart kort,som en iallefall ikke får maken til!

2 kommentarer:

  1. Nydeleg kort! Og det er jo det at ingen andre har maken, som gjrr det kjekt å skape ting:) - Det synst eg i alle fall;)

    SvarSlett
  2. Så unike blomster du har i din hage......! Kreativt kort!

    SvarSlett