lørdag 31. mars 2012

KORG


Bladet myQuilt hadde noen kjekke korger en kunne lage, og satte i gang med friskt mot:)Trodde eg hadde forstått målene på hvordan en skulle sette på hankene!Forsto eg det riktig?,Nei!Da noen hadde en komentar på det,hadde eg en forklaring på hvorfor det var slik:Det er fordi,korgen skal kunne henges på vegg,trepinne mellom hankene.Selvfølgelig var det planen fra starten av:)!En ting er riktig,stoffvalgene,bur jo i Hardanger,så der er eg inne på noe!!Korgen brukes,står på bord til planlagt "rot"på kjøkkenet!
Ha en superfin PÅSKE,FOLKENS:))!My Quilt

2 kommentarer:

  1. Kjempefin korg! :)Hardanger ja, lurte på om det var moreller på stoffet, men det er vel epler ..
    Ha en superfin påske du også! :)
    Klem Lisa

    SvarSlett
  2. Tenkte jeg skulle prøve meg på disse jeg og,men har ikke turt å ta sjansen enda. God påske til deg!

    SvarSlett