mandag 6. februar 2012

TROLLUNGENE

Som dere sikkert har forstått nå,så er eg glad i stoppefoten!Har skrudd og trent hele helgen på Janome 7700,og nå er eg fornøyd med innstillingene for mine kunnskaper/dyktighet på frihåndsquilting.Med trening så blir det supert,tror eg!




Denne løperen er sydd på min utgåtte Janome 4800 som eg kjendte bra,påsken 2010,ny eiger.Målet med denne løperen var å lage noe fint utav disse skarpe grønne stoffene,ikke helt mine stoffer.Trollungene er i en malerbok som Rolf Lidberg ga ut for en del år tilbake.Anne Beier Finnestad sine bøker har lært meg mye i stoppefotapplikasjon,da var det bare å sy!!!!!!!Dette er skikkelig vår løper,gleder meg til da!

2 kommentarer:

  1. Dette var en flott duk. Åhhh, nå lengter jeg etter vår :-)

    SvarSlett
  2. Kjempeflott løper :-)
    Ser du har fått øvd deg en del på frihåndsquiltingen, det er flott. Anne Beier er flink til å lære fra seg dette og hun har flotte bøker.

    SvarSlett