mandag 20. februar 2012

Blomsterkort

I dag har eg vore husmor med vaskebøtte og fille,phu kjedelig,men det gjør seg ikke selv, visst:)Men eg har tatt gode pauser,symaskinen står klar og gjør ingenting.Det nytter ikke!!Da rotet eg i mine esker med samleobjekter.Skrinet med det rare i,en får sikkert bruk for det en vakker dag:))Startet uten mål og mening,hadde det kjekt,og det ble et fint kort:)Fikk trent meg mer på frihåndsquilting!I grunnen skulle eg ha satt i en glidlås,så eg hadde fått trent meg mer der også.Men det får nå være måte på å jobbe,og det er vanskelig!!
Ellers fikk eg koselig post i dag.Quiltemagasinet med mye fint å sy,og se på.Brev fra nqf om at eg var komt med på 4 timers kurset eg ønsket:Fargelegging av stithery,Fine Sting som skal lære oss.Årsmøtet holdes i Bergen 16-18 mars,gleder meg masse.Kan hende eg treffer noen av dere i blogland:))

1 kommentar:

  1. Det kurset skal jeg også være med på! Jeg skal på lørdag, søndagen er reservert barnebarna. Dessuten skal jeg være med på forumet for bloggere.

    SvarSlett