søndag 1. januar 2012

SY MINNER 2011

Prøvemodell før kurs med "Postveske"Bente N.Malm
UFO,ER er ingen dum ide å ta med seg i 2012,så en vet hva en skal jobbe med!Ferdige skal de bli før året er omme!
Temalotteri fra Vestlandstreff i Haugesund, som eg vann.Må gjøres ferdig i år til Vestlandstreffet på Voss.Har en utfordring her,men spennende hva det blir!
Produktene eg gjorde helt ferdig da Desiree besøkte oss i Kinsarvik.Eg var stolt over meg selv etter den helgen som klarte å la vær å starte på nye prosjekt.Butikken hennes "bugnet"av ideer,så eg har mye utstyr til lagring etter den helgen!
Bente N.Malm 2011
Amerikansk blad,designCarolyn Vagts 2010.
Fiskebrikkene,Ann A,Ka som mamma ville lære å sy.De mørkeste er mine.Vi sydde dag og natt i noen dager,og hadde det kjempe kos!!!!Etter de dagene har ho sydd kuverbrikker av forskjellig slag som bare det rett før jul.Ho ønska seg stoffer til jul,klart ho fekk det!!!!!!!

1 kommentar:

  1. Hei og takk for hyggelig kommentar:) jeg såg på dine bilder og likte godt den nissen i votten:) godt nyttår!

    SvarSlett