onsdag 18. januar 2012

JINNEY BEYER

Jinney Beyer lager flotte og fargerike stoffer! Men kan være vanskelige å bruke for oss som ikke liker å lage så mange blokker til et ferdig prosjekt.Derfor denne løsningen,bruke borden til midtparti,fant et "halvlinfarget"stoff til sidene,og brukte litt mer av stoffet hennes.Løperen ble til mens eg sydde,som Desiree snakket om på sitt innlegg nylig,kjekt!Det er jo hobby vi holder på med!Var en stofflevrandør på jobben i dag ,og Jinney Beyer er inn i 2012 også,mange fristelser,da er det å velge rett....................!Løperen har eg sydd for en tid tilbake,er hos mine foreldre.Som dere ser av bildet,holder eg på med mange prosjekt på en gang.Derfor går eg aldri lei dette her,som eg leser på diverse blogger,sytørke blir det visst kalt.Eg har for få timer!!!!!!!!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar