onsdag 26. oktober 2011

Fiskebrikker

Eg holder på med min siste uke i min 14 dagers sommerferie nå,og det har vore helt topp-bedre blir det!Har vore en tur hjemme,opprinnelig fra Sauda hos mine foreldre.Mamma ville at eg skulle lære henne fiskebrikkene Ann A.Ka designet for bladet Familien for noen år siden.Det var ikke nei i min munn,vi sydde natt og dag mens eg var der.Mamma har sydd mye,dreve sy/garnbutikk,men i lappeteknikkens verden var ho hjelpesløs stakkars,akuratt som vi selv var i starten.Visste ikke opp ned på linjalen osv.Men mamma ga seg ikke,og ble mesten ferdig med to brikker før eg reiste,og ho var kjempefornøyd,all grunn til!Det er desverre ikke bilde av de her,grunna eg har ikke fått lagt inn bildene enda,men de kommer!Disse brikkene sydde eg ferdig på UFO konkuransen til Desiree for en god del år siden.



Grunna ferien blir enda bedre,er at på fredag reiser vi til Oslo,og så går strake veien til Island,rett i stampen,Blå L.agune.Lørdag ingen tvil hvor eg skal da,selv om det bare er eg som er stoffgal i reisegjengen,VIRKA,og slik går no dagen!!!!!!!!!!!!!!Oj kor eg gleder meg!!!!!!!!!!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar