fredag 16. september 2011

Jinney Beyer løper

Jinney Beyer lager nydelige stoffer,men mange av de er voldsomt mønstrete,som dette blå.Eg hadde lenge gått og sett/tatt på dette stoffet,men hva skulle eg bruke det til?Men,hvorfor gjøre det vanskelig når en kan gjøre det enkelt,det stopper liksom opp til tider!



Desverre har også denne løperen fått ny eiger,for eg melder meg på messesalg til tider,og angrer som oftest på salga etterpå.Stolt,men eg lager ikke den tingen to ganger,men eg har bilde!Ja dere lurer vel på kofor i alle dager melder ho seg på da når ho angrer slik!Godt spørsmål,men eg har "steike god"samvittighet,spesielt etter messesalg til å kjøpe utstyr til hobbyen min !!                                     








Ha ei strålande helg folkens!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar