lørdag 24. januar 2015

Patchwork Maria Adna - Caminho de mesa - Patchwork - Trilho de mesa em p...

Sommerfugl-løper i Log Cabin vil eg prøve meg på i dette ukoselige-inneveret. NLQ photo
Info om Vestlandstreffet! Her var det mye spennende,som eg har lyst til!Kan hende blir det Vestlandstreff på meg i år,sette seg på bussen fra Voss,og la den suse avgårde.








Det lille strykejernet,bohin som eg fekk av datter og husbond til jul ,var virkelig nyttig og kos til Log Cabin prosjekt ved sybordet.Det ligner da sommerfugler,og det er bare å fortsette.Men det er nå det stopper opp for meg!For nå har eg liksom sett hvordan det blir,og eg har prøvd ut blokken,prøve noe nytt,komme videre i min lappeteknikk-læring
Välkomna till Visa och Berätta 

Slik ble min sommerfugl-løper ,klar for sommeren!

2 kommentarer:

  1. Tack för all din INSPIRATION du ger på Visa och Berätta och din länkning dit/Bambikram

    SvarSlett
  2. Mange muligheter her, og det var stilig med sommerfugl mønsteret! :-)

    SvarSlett