mandag 15. september 2014

Festival over for denne gang!!!!!!!!!!!!!!!!



Fasinerende hvor mye eg klarte å sy på festivalen,alt dette 1 bilde!Sue var en fantastisk lærer,livlig,mange nyttige triks,og alt var easy!Joda etter (45) år med papirsying går nok alt som en lek skal en se!Vi skulle starte med de tre stjernene,men siden eg allerede hadde sydd de med sine skravanker,og lite lysten på å sy de igjen,tok eg en annen.For en storarta festival,og for en jobb disse DAMENE har gjort!Det var hotellet som ikke stolte på oss quiltedamer og overbokka hotellet noen dager så vi ble flytta for diverse overnattinger her og der.Men for min del gjorde det ingenting,og det var gåavstand til festivalhotellet om en ikke nytta taxi/buss som hotellet spånsa etter sin "tabbe"


Ellers var hotellet utmerket til festival med sine flotte lokaler!Manglet det lys,ble det satt opp av sine mange vaktmestere som var på jobb.Litt flere på jobb på kjøkken og spisesal,rutinerte i sitt arbeid med fullbooka hotell og alle skulle eta på en gang hadde dette gått som smurt!Oj eg er glad eg meldte meg på dette her!Og flyreisen alene,finne frem gjekk forbausende bra!Eg er stolt,klarer det en vil!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar