fredag 13. desember 2013

Julestemning



Julemessen eg var med på gikk strålende,vil ikke kvitte meg med mere.Blir så glad i tingene mine,legger så mye arbeid i hver ting,og sjelden og aldri blir sydd igjen!Fikk ikke være med på messen så mye i år,siden vi tok en tur til Munchen da den startet,husavask/pynting da vi kom hjem.Når eg først starter med pynting,da er det pynting fra kjeller til loft,og lika sur og sint hvert år.Kalles tradisjon,men nå er eg helt ferdig og kan bare kose meg,herlig:-)Fikk noen dager på messen,og da tok eg med meg strikketøy,er absolutt ingen strikker.Så eg fikk hjelp fra dyktige damer rundt bordet,trengtes,5 pinner,rundpinne ansiktet som skulle kviles,så strikke nissekanten i sammen med alt.Kaos,men er nå komt til hankene.Modellen dere ser her er laget av ei hyggelig dame,modell til butikken i julestria:-)

 

 





 


 
Julemarknaden utforbi byen Munchen var en skuffelse,siden eg hadde sett for meg håndverksarbeid .Rett utforbi hotellet var det Torg,flott.Men julestemning kom vi i alle mann,sett og opplevd mye,men er dårlig på å huske navn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar