torsdag 26. desember 2013

Julegave-korger






I år ble det litt hjemmelagde gaver til naboene,med ferdigkjøpte pepperkaker oppi.Den første korgen øverst,trodde eg at eg hadde forstått oppskriften og sydde i vei.Den gang ei,men det juksa vi til,og den er fora med stoff inni.De andre korgene er rett,etter å ha sett på oppskriften til 2nes hobbykrok,men da fora med voks/teflonduk,lettere å holde rent.Julestrømpen forteller hva en har lov til i julen.Kose seg,slappe av og senke skuldrene fra hverdagens mas!
 Ellers jobber eg med stjerner,med og uten feil.Margrethe stjerna er blitt til en duk,så langt.Ellers så er det mesten logoen til "Isklar",Vannfabrikken vi har på Hovland/Hardanger,uten at eg tenkte på det!Bilde: Ta vare på helsen din. Velg vann som tørstedrikk.

3 kommentarer:

  1. Fine små korger du har sydd, og det var jo lurt å fòre med voksduk. Så var det stilig med stjerna, som tilfeldigvis lignet logoen til Isklar.:-) Fine vinterfarger!

    SvarSlett
  2. Koselig å gi bort og koselig å få hjemmelagde gaver:) og særlig da dem blir så fine:) pussig at det ble nesten som logoen til vannfabrikken deres:) Vi også har vannfabrikk her som jeg bor og den heter Imsdal men husker ikke hvilken logo de har :) Her snør det i dag men det går over til regn snart for det har blitt varmegrader igjen at Ha ei fortsatt god jul videre:)

    SvarSlett
  3. Det var några små fina korgar som Du visar oss, tycker jag.

    Dollandesign

    SvarSlett