onsdag 20. mars 2013

UTFORDRING..........................









Da dette stoffet av noen alldeles herlige høner og haner kom til butikken en god stund før påske,sa min gode arbeidskolega:"Vi syr en påskeløper,vi 3 som jobber her,uten at vi vet hva den andre syr,så henger vi de opp før påske!"Jada,vi handlet inn stoff og tilbehør hver enkelt av oss,og sette i gang!Eg fekk innspirasjon fra Quiltemagasinet nr.1-2013.Julie Kvamme.Prøvde ut ulike farger på stoffene,sammensettingen av blokkene,men kom frem til at det gule stoffet gjorde seg,frisket løperen mer opp.Ulike er de,og pynter og får andre til å sy noe fint nå før påske,eller hygge i påskehøgtiden.

Da eg først var i gang med disse herlige motivene,og eg har sett så mange syvideoer som måtte prøves ut,ble denne blåe løperen til.2 lukkekanter i hver ende skal eg klare,ingen dum ide når ikke det andre fungerte som det skulle:-)

7 kommentarer:

  1. Den utfordringen klarte du bra! Kjempeflotte alle løperne, men likte den gule best! Liker at alle fuglene står samme vei, og den veien du har valgt.
    Veldig koselig at du ble med på min Give away! :)
    Takk for koselig kommentar! :)
    Ha en god dag!
    Klem Lisa

    SvarSlett
  2. Så fine løpere! Og stoffet er jo supert !!

    SvarSlett
  3. Åh, detta var en trevlig utmaning! Alla tre har sytt "sin egen" påsklöpare. Och Ni har haft samma tyg att utgå ifrån. Det var kul att Du visade oss.

    Dollandesign

    SvarSlett
  4. Morsom utfordring, og det er alltid artig å se hvor forskjellig tre stk løser en utfordring! Alle resultatene her ble friske og fine!

    SvarSlett
  5. Hei Margrethe! Hørte at de hadde utfordra kvarandre, og det klarte det kjempebra alle ;o) Så ulike til tross for samme utgangspunkt ;o)

    SvarSlett
  6. Flott stoff og fine løpere! Det er så bra at det er gode modeller i butikken, inspirerende for kunden :)

    SvarSlett
  7. Så fine løperne ble og ett fint stoff med høner på :-)

    SvarSlett