onsdag 16. januar 2013

SYMAPPE MED FORVIRRING...............

Mange lager strikkepinne-mapper,noe eg laget i full fart,godt brukende til mine strikke-heklepinner.Strikking/hekling der sliter eg og blir svett,kjedelig!Men bruk av ulik garn i sying,der er eg med.Nå har eg laget meg en mappe for viktig syutstyr,men eg har enda et problem!Nå leiter eg meg i hjel etter eksp. krittpennen,kor har eg lagt den?Var i et Norgesglass før,oppi en såder mappe,men finner den ikke der og da.Så rydde,gamle vaner er ikke alltid like lett!Flott å ha med seg på kurs,quiltekvelder,det skal den ha!!!!

2 kommentarer:

  1. hihi.Morsomt skrevet:D Syns utstyrsmappa di var flott med flotte stoff! Så snøgg å ta med på kurs og lappekvelder da!

    SvarSlett
  2. En otroligt bra ide`! Ett etui som Du kan packa ihop Dina "verktyg" i när Du ska åka på syträff. Så smart, tycker jag.

    Dollandesign

    SvarSlett