tirsdag 3. juli 2012

Prøvekluter


 Når en surfer på nettet  får en mange ideer en bare må prøve ut der og da!Denne blokken heter vist:Granny Square block,og kommer fra bloggen:Blue Elephant Stitches.Ja da har vi prøvd ut den blokken,og fått det til så noenlunde,og da er eg ferdig med det prosjektet!Prøvelappene kan på sikt bli grytekluter,sminkepung,eller en løper,tiden vil vise,lar de ligge så lenge!



Ellers er eg ganske godt fornøyd med mine syprosjekt denne helgen:Godt i gang med å lage noe ferdig med blokk stjernene fra Vestlandstreff.De stjerneblokkene har eg virkelig jobbet med,ga meg liksom ikke noe inspirasjon,sikkert fordi eg vandt mange av mine egne stjerner!Derfor prøver eg på slike prosjekter som dette her,bare tull,lek med farger for å få inspirasjon!Vestlandtreffet på Voss nærmer seg,og stjernene skal bli godt ferdig til det,lettelse! Nå kan eg gå igang med neste blokklotteri
Ja dere leste riktig,sportslige konkuransser er eg ikke noe særlig på,men andre ting er eg ivrig deltaker.
Dette året er temaet:Hverdagsgleder,og bakgrunnstoffet skal gå i-grønt eller blått!Har en jobb å gjøre her,men det er enda en stund til oktober!


Dette er innlegg 222 som er publisert siden eg startet min nølende blogging Tirsdag12.juli2011.Mitt første innlegg var om Postveskekurs til Bente Nysæther Malm i Kinsarvik.På dette året har eg lært meg mye i data,gjordt mye dumt som eg ikke klarer å fikse på min blog,ødelegger programmer-trist men sant.Alt dette hadde eg ikke "giddet"å lært meg i dataverden hadde det ikke vore interessant!Så min datter skal ha takk der for at ho ville hjelpe meg å starte blog,desverre har ho også for lite kunnskaper til å fikse opp i de skadene eg gjør.Og eg er blitt kjendt med mange nye mennesker som har den samme "galskapen"som eg Stoff og Data,men ingen åpen dagbok hva vi gjør 24t.i døgnet!

3 kommentarer:

  1. Nydelige stoffer, og pent arbeid! Jeg kjenner meg igjen i din beskrivelse av dataverden:-) Hilsen Siri:-)

    SvarSlett
  2. Du har jammen vært aktiv som blogger med hele 222 innlegg på under et år. Men uten din store aktivitet med symaskinen hadde det vel ikke blitt så mange innlegg.... Skjønner ikke hvordan du får tid til alt, jeg!
    De blokkene så ut til å være en fin anledning til å bruke opp restelapper.

    SvarSlett
  3. Takk for hyggelig innlegg på bloggen min :)
    Kjempefine farger du har brukt i denne blokken, da! Klare fine farger. Enig at blogging er en fin ting, vil heller ikke være på hele tiden som en "åpen dagbok" som du sier :)

    SvarSlett