søndag 10. juni 2012

Messesying!!

I disse messe/festivaltider som er rundt om i Norges rike,som mange av dere bloggere er med på!Også eg var en ivrig syer til messer,fryktelig travel tid,men også spennende og kjekk,men nå er eg blitt en seer på hva de andre har,er gått lei!Er som sagt glad i disse gardinstoffene,som omtrendt  er ferdig løpere.ol.med litt ekstra frihåndsquilting så en fremhever broderiene blir de riktig så fine!Har ingen selv,så det må eg lage meg med tid og stunder:-)Ellers er eg svak for fine motivstoff,frihåndsquilting her også,det lille ekstra på motivene rundt om.Har laget løpere,bilder i rammer,glassbrikker,for det var mindre motiver også!Raske,enkle salgsvarer:-))skønne, skøre designs

1 kommentar:

  1. Fine! og de glassbrikkene var jo søte da. Fine stoff du har brukt!

    SvarSlett